Accidentare Umar - Forumul Softpedia

Dureri de umăr în timpul antrenamentului, Accidentare Umar

CĂND DUREREA DE UMĂR ATACĂ - Articole Blog

Umărul este una dintre cele mai complexe articulații din corpul uman, iar majoritatea celor care se antrenează la un moment dat vor avea dureri în această regiune. Și când simțim durerea într-o articulație, nu este întotdeauna posibil să ne antrenăm cât mai greu.

În consecință, nu este posibil să se obțină câștiguri maxime în formare. În acest text vom dureri de umăr în timpul antrenamentului tot ce puteți face pentru a rezolva rapid problema și, în unele cazuri, continuați să vă antrenați oricum.

Pe scurt, încălzirea este una dintre cele mai importante componente ale instruirii privind siguranța. Marea majoritate a persoanelor care suferă de dureri de umăr ignoră pur și simplu acest aspect și chiar dacă simt durerea, continuă cu același comportament.

În principal pentru a gândi că să creadă sau nu încălzirea poate influența negativ nivelurile energetice ale antrenamentului.

1. Fă mai multe exerciții care necesită o mișcare de tras, nu de împins

Făcând câteva minute de banda de alergare și câteva seturi NICIODATĂ încărcare nu va afecta calitatea antrenamentului dumneavoastră, cu excepția cazului în care nutriția dvs. În primul rând, a face întinderea statică înainte de antrenament poate scădea pur și simplu puterea ta.

O analiză a studii dureri de umăr în timpul antrenamentului întinderea a arătat că efectuarea unei întinderi statice înainte de activitatea fizică poate scădea performanța musculară, rezistența și explozia 1.

simptome de durere în articulația cotului

De asemenea, studiile nu susțin ideea că întinderea scade durerea din formare 2. Ca și cum nu ar fi fost suficient - și ceea ce ne interesează - este faptul că, potrivit unor studii, întinderea nu protejează articulațiile și mușchii de rănirea în timpul antrenamentului, totuși îi poate face mai vulnerabili 3. Acest lucru este și mai rău atunci când vine vorba de umeri, deoarece acesta este unul dintre cele mai dureri de umăr în timpul antrenamentului și răni-rezistent la îmbinări.

Accidentare Umar

Textul continuă după publicitate. Odată pentru totdeauna, formarea în acest mod nu va genera mai multe rezultate, dar cu siguranță va genera mai multă stres asupra articulațiilor umărului și viitoarelor leziuni.

tratament comun în Slavyansk

Dacă elimina durerea de umăr în culturism este ceva important pentru tine, ia în considerare lăsând ego-ul deoparte și de tren, folosind sarcini care permit să realizeze exercițiul într-un mod controlat și folosind intervalul corect. Dar acest lucru este practic sinucidere pentru articulațiile umărului. Și mulți oameni chiar știu că o fac, deoarece este ceva foarte subtil și va trece neobservat chiar și de cine supraveghează formarea.

schema de tratament pentru artroza articulației șoldului dureri articulare mononucleoză în

Umărul trebuie să se afle într-un compromis între operele deschise și cele foarte închise așa cum se arată în ilustrația de mai jos. Acest unghi de aproximativ 75 de grade este ideal pentru rularea presei în condiții de siguranță, menținându-vă umerii într-o poziție sigură.

machomen.ro

Acest lucru este vital pentru a evita durerea la umăr în culturismul în ansamblul său nu numai pe presa de bancă. În termeni mai simpli, trebuie să trageți umerii înapoi, ca în cazul în care lamele umărului se află în mijlocul spatelui. Dacă o faci corect, poziționarea dvs.

Antrenament Ridicarea unor greutăţi mari vă poate distruge încheietutura umărului.

Retragerea lamelor de umăr în timpul presei pe bancul de lucru asigură că umerii sunt susținuți și stabilizați pe bancă, fără a primi stres inutil. Pe scurt, acest lucru este o situație avantajoasă. Practic de fiecare dată când folosim o amprentă prea largă în exerciții de împingere cum ar fi banc de presa, dezvoltare și alteleumerii, coatele și încheieturile sunt plasate într-o situație de stres excesiv.

Atunci când te antrenezi cu greutăți este foarte probabil să te confrunți și cu o astfel de problemă, chiar dacă ai grijă să te încălzești înaintea antrenamentelor. Cu siguranță, nu puțini sunt cei care au avut de-a face cu o astfel de durere, care nu este tocmai plăcută.

Merită să ne amintim că o amprentă mai mare nu garantează o mai mare activare a mușchilor așa cum mulți cred încă. În cele din urmă, pentru a asigura eficiența maximă a instruirii în timp ce crește siguranța, trebuie să folosim o amprentă care nu este mult mai mare decât lățimea umărului în majoritatea exercițiilor pentru piept și umăr. Evident, fiecare persoană este diferită și lățimea ideală se va schimba.

dureri de umăr în timpul antrenamentului ameliorarea articulatiilor si a durerii

O modalitate simplă de a afla dacă purtați o amprentă foarte deschisă este să rețineți că manșetele nu se aliniază cu cotul în timpul exercițiilor fizice. Dacă pumnii sunt foarte "în afara", este foarte probabil că amprenta este foarte deschisă. Manșeta este un set de patru mușchi mici care joacă un rol major în stabilizarea articulației umărului.

Dacă acest set de mușchi nu este suficient de întărit, este foarte probabil că veți suferi de dureri de umăr și va fi la mila de leziuni.

tratamentul proceselor inflamatorii la nivelul articulațiilor

Pentru a înțelege cum să consolideze maneta rotatorului, recomandăm acest videoclip al atletului Fernando Maradona: Consolidarea manșetei nu este o chestiune de a deveni mai mare, ci de a vă întări legătura cea mai slabă. Dacă vă confruntați cu dureri de umăr în formarea și utilizarea de bare, înlocuirea dumbbell va fi cea mai bună. Amintiți-vă că acest lucru nu va fi o măsură definitivă, dar numai temporară, pentru a vindeca durerile de umăr. Mai târziu puteți să vă întoarceți la exerciții cu bar fără nici o problemă.

M AM ACCIDENTAT... PAREREA MEDICULUI - EXERCITII PT DURERE DE UMAR

Cuvintele finale Sentimentul de durere la umeri în culturism poate fi extrem de enervant pentru oricine care îi place să antreneze grele. Din fericire, în cele mai multe cazuri, durerile de umăr vor dispărea doar urmând sfaturile textului.

În caz contrar, în cazul în care durerea este severă încât să împiedice mișcarea normală a articulației sau observi că durerea se înrăutățește, opriți totul și să caute un ortopedică. Dintr-un punct, este mai bine în jos o crestătură formare de oprire pentru a fi în măsură să urce două trepte în față de întoarcere, la o formare mai devreme grele în loc de a încerca Keep și a prejudiciului de formare.

dureri de umăr în timpul antrenamentului durere în toate articulațiile și mușchii