ADAUGA COMENTARIU

Durere la gleznă în timpul alergării. Dureri ale gleznei si piciorului | Cauze, simptome si tratamente – Voltaren

Asa ca m-am gandit sa abordez subiectul accidentarilor, punctand cateva aspecte esentiale, in speranta ca ne vor ajuta sa stam departe de incidente nedorite sau, in cazul producerii lor, sa revenim cat mai curand in pantofii de alergare. Nicio jena, niciun junghi, nicio inflamatie in urma antrenamentului de ieri. In realitate, multi alergatori au de-a face constant cu un usor sau nu chiar atat de usor disconfort — la nivelul talpii, al tendoanelor sau al genunchilor.

Desi adesea aceste probleme nu sunt indeajuns de serioase incat sa te oblige sa durere la gleznă în timpul alergării o pauza de la antrenamente, ele sunt enervante, in special cand nu te lasa sa te bucuri la maxim de timpul petrecut pe traseu. Gandeste-te la accidentarile provocate de alergat ca fiind elementele unui spectru. La unul din capete ai durere intensa, accidentari severe. Aceasta este zona rosie, careia ii corespund fracturi care cer sa faci pauza de la alergat.

La celalat capat este zona verde, unde se presupune ca esti in forma maxima. Aici sunt incluse durerile usoare, trecatoare, care te deranjeaza intr-o zi dar dispar in urmatoarea.

Din nefericire, multi alergatori se incadreaza la mijloc, unde este zona galbena, adica nici accidentat grav, dar nici perfect sanatos. Incadrarea in zona rosie, galbena sau verde a spectrului, depinde in mare masura de ce faci in momentul in care durerea apare, spune medicul sportiv Richard J.

Cum decurge o investigaţie RMN?

Poti reduce riscul sa ajungi in zona rosie, daca la primele semne de durere, micsorezi distantele de alergare, reduci intensitatea antrenametelor, incepi un program de tratament si dezvolti o strategie pe termen lung de prevenire a accidentarilor, cum ar fi antrenamentul de forta, stretching-ul si foam-rollingul-ul.

Daca nu le acorzi atentie, te pot prinde in zona galbena, sau si mai rau, se pot transforma in accidentari acute care sa te forteze sa renunti la alergat.

cum să calmați durerea în articulațiile șoldului artrita ca tratament

Mai jos gasesti modalitati prin care sa iti monitorizezi durerile astfel incat sa te muti, si sa speram ca sa te si mentii, in zona verde. Genunchiul alergatorului. Sindromul dureros patelofemural sau genunchiul alergatorului consta in iritarea cartilajului din spatele rotulei. De obicei, sindromul apare dupa alergari lungi, dupa perioade indelungate de stat jos sau in timp ce cobori dealuri sau scari.

Cine este predispus? Oricine are contact cu factori biomecanici care pun presiune pe genunchi hipertiroidismul rănește articulațiile predispus catre aceasta accidentare, spune Bryan Heiderscheit, director al Clinicii pentru alergatori a Universitatii Wisconsin.

Printre factorii de risc se numara pronatia exagerata calci dinspre exteriorul talpii catre interior si cvadricepsi, fesieri sau solduri slab dezvoltate.

Poti continua alergarea? Da, dar trebuie sa incluzi zile de odihna si sa reduci distanta alergata. Alearga o data la doua zile, dar doar atat timp cat nu simti nicio durere.

  1. Dureri ale gleznei si piciorului Cauze, simptome si tratamente — Voltaren Glezna Durere După Ce Cand incepi sa alergi din nou, mareste treptat distanta.
  2. Gonartroza genunchiului tratamentului de gradul doi
  3. Халохот двигался быстро, но осторожно.
  4. Tratamentul artrozei deformante a tuturor articulațiilor

Unii alergatori sustin ca alergarea la deal este mai putin dureroasa, astfel ca Heiderscheit recomanda sa simulezi dealul pe banda. Un alt beneficiu al alergarii in panta este ca iti lucreaza fesierii, ceea ce te va ajuta in final, sa ai un control mai bun al soldurilor si coapselor, prevenind astfel rasucirea genunchilor catre interior. Evita sa alergi pe teren descendent, caci aceasta ar putea accentua durerea.

Mersul pe bicicleta ar putea sa iti grabeasca recuperarea deoarece antreneaza cvadricepsii. Alte activitati fara impact asupra genunchilor sunt bicicleta eliptica si inotul.

Recuperarea după o entorsă de gleznă

Pune o banda elastica imediat deasupra gleznelor sau a genunchilor. Desparte picioarele si indoaie-ti genunchii, lasandu-te in jos, intr-o pozitie usor ghemuita. In timp ce stai in aceasta pozitie, mergi in lateral pasi, tinandu-ti picioarele drepte si partea superioara a corpului nemiscata. Apoi mergi in sens opus. Tine-ti picioarele departate pentru a mentine tensiunea in banda. Cand acest exercitiu devine usor, incearca sa-l faci  mergand pe varfuri.

Daca simti vreun discomfort la nivelul rotulei, poti folosi benzi. Baile in apa rece efectuate dupa alergare pot reduce durerea in primele stagii ale accidentarii.

calmante pentru durere în articulațiile mâinilor durere la gleznă în timpul alergării

Cand aceasta se vindeca si nu mai simti durere terna de fond, cel mai bine functioneaza caldura. Cum sa previi o recidiva. Asigura-te ca ai o pozitie corecta a genunchiului. In acest sens ai grija sa iti antrenezi muschii care iti sprijina genunchii, cvadricepsii si fesierii, cu exercitii precum mers in lateral si fandari. De asemenea, este important sa faci stretching pentru muschii coapselor.

Cum se trateaza sportivii de performanta.

Mini-ghid: 7 accidentari provocate de alergare – evitare si recuperare.

Anul trecut maratonistul Meb Keflezighi se pregatea pentru Maratonul din Boston, cand a alunecat pe gheata si si-a sucit genunchiul. A facut pauza doua saptamani, a alergat o data la doua zile si, apoi, a decis sa nu alerge la un semi-maraton programat pentru luna martie. Strategia a mers: a iesit al doilea american la maratonul de la Boston din aprilie, cu un timp de 2 ore si 9 minute. Identifica disconfortul si ia masurile potrivite.

durere la gleznă în timpul alergării durerea articulațiilor provoacă tratament

Opreste-te daca atunci cand te trezesti simti durere in interioriul si la exteriorul genunchiului, care nu trece de-a lungul zilei. Ai grija daca simti junghiuri care apar la inceputul alergarii, dispar pe parcurs, dar reapar dupa ce termini antrenamentul.

Simti disconfort dupa o perioada in care ai stat mult jos.

Sunteţi aici :    affidea.

Poti alerga fara probleme daca, dupa ce ai stat doua ore pe scaunul de la birou sau dupa o alergare in panta nu simti nicio durere. Tendinita achiliana. Tendonul lui Ahile face legatura intre cei doi muschi principali ai gambei si calcai.

Cand se durere la gleznă în timpul alergării foarte mare tensiune pe tendon, acesta se contracta si se inflameaza tendinita. Sunt vulnerabili alergatorii care isi cresc foarte mult gradul de dificultate al antrenamentului in special antrenamente in durere la gleznă în timpul alergării sau de viteza si au gambe rigide, slabe.

  • 6 accidentari frecvente, provocate de alergat - Ro Club Maraton
  • Dureri ale gleznei si piciorului | Cauze, simptome si tratamente – Voltaren
  • Tratamentul cu terapie fizică.
  • Mini-ghid: 7 accidentari provocate de alergare - evitare si recuperare. - Andrei Rosu
  • Durere postpartum în articulațiile mâinilor
  • Simptomele durerii gleznei şi a piciorului Durerea poate fi simțită de la degetele picioarelor până la călcâie sau în articulația gleznei.
  • Cele mai frecvente accidentări la alergatori (și cum să le eviți)
  • Sindromul dureros patelofemural sau "genunchiul alergatorului" Sindromul dureros patelofemural apare atunci cand rotula se deplaseaza, frecandu-se astfel de femur.

Daca o depistezi din timp, cateva zile pauza ar putea fi indeajuns pentru recuperare. Daca alegi sa continui alergarea ca de obicei, aceasta s-ar putea agrava, caz in care ar uvt în tratamentul artrozei sa iei o pauza de pana la 6 luni.

Aplica gheata de cinci ori pe zi [cate minute].

Cele mai frecvente accidentări la alergatori (și cum să le eviți)

Intareste-ti gambele prin flexii din glezne: stai pe marginea unei trepte cu calcaiele in afara. Ridica-te pe varfuri. Ridica piciorul puternic de durere la gleznă în timpul alergării treapta.

Lasa-te in jos pe piciorul accidentat, coborand calcaiul sub nivelul treptei. Ridica-te inapoi si pune jos celalalt picior. Fa 20 de repetari. Alearga in piscina, foloseste o bicicleta eliptica, si inoata, dar evita pedalatul daca ai dureri.

Formular de căutare

Price spune ca gambele puternice amelioreaza presiunea pusa pe tendonul lui Ahile; prin urmare, fa zilnic flexi din glezne. Evita sa suprasoliciti gambele si sa porti papuci sau tocuri inalte, caci acestea pot duce la inflamarea tendonului.

Shannon Rowbury, medaliata cu bronz la proba de m Campionatele Mondiale din poarta sosete durere la gleznă în timpul alergării in timpul antrenamentelor mai grele, pentru a reduce din tensiunea tendonului achilian. Opreste-te daca ai dureri sau este umflat in partea superioara a calcaiului, chiar si in stare de repaus. Ai dureri cand stai pe varfuri. Ai grija cand simti durere terna de fond la sfarsitul alergarii si care persista pana cand aplici gheata.

Poti alerga fara probleme daca atunci cand palpezi mai tare tendonul, incepand de la calcai pana la gamba, nu simti nicio durere. Leziunea tendonului popliteu.