Traducere "get on the knees" în română

Crunch articulații genunchi

amelioreaza durerile musculare si articulare

Posts: 6 Înscris: Vin cu o întrebare pentru cei care presteaza activitate fizică regulată, fitness în acest caz. Țin să menționez că am 18 ani, gen feminin,conformatie robustă, 1. Am început în urmă cu 2 ani să-mi organizez un program de exerciții.

În prezent am pe săptămână, atât la aparate cât și "libere" că să zic așa precum abdomene, crunch-uri, genuflexiuni etc.

  1. Eu răspund doar la acele întrebări în care pot oferi sfaturi practice în absență - adesea fără consultare personală, este imposibil.
  2. Articulații care trosnesc - Forumul Softpedia

O fac din plăcere, mă  ajută să mă detensionez și îmi place ideea unui corp mai mult decat tonifiat. Problema este că-mi trosnesc articulatiile in mod permanent și generalizat.

Mai exact: brațele, umerii, omoplatii, coatele,spatele câteodată, bazinul, genunchii ocazional, oasele sternului.

articulațiile cotului doare din interior

Mă macină problemă asta de vreun an încoace, de când s-a mai îmbogățit, că să zic așa Medicul le-a pus pe seama creșterii, ceea ce îmi este relativ dificil să cred ținând cont că se tot întețesc și am deja câțiva ani de la primele semne. Menționez ca am o alimentație cât se poate de corectă și atentă, nu am deficit de Ca, Mg,Fe etc. Mă gândesc de ceva timp să iau un supliment pe bază de colagen, precum cel cu cartilaj de rechin.

Artroze, gonartroze, coxartroze și alte dureri articulare

Ați întâmpinat astfel de probleme? Ce sfaturi aveți?

durere în meniscul articulațiilor genunchiului

Aș vrea să vă aud opiniile să-mi fac orientativ o idee. De căutat, am tot căutat si întrebat, dar nu ajung la crunch articulații genunchi final concludent.

Găsiți o modalitate și cu mult mai rezonabilă mai simplă de a întări abdomenul: exerciții cu propria greutate. În cele din urmă, există mai multe motive pentru care să vă întăriți core-ul, decât doar acela de a arăta bine la plajă. Core-ul format din mușchii abdominali superiori și inferiori, de mușchii oblici, de spate, lombari,… oferă cadrul muscular care protejează organele interne, promovează mișcarea și asigură echilibrul și stabilitatea întregului corp.

Mulțumesc mult.