Ghid practic de exercitii in durerea de umar

Gimnastica pentru tratarea durerilor de umăr

Exerciții de întindere

Cum să fii fericit și să te simţi bine în fiecare zi Durerea de umeri poate avea mai multe cauze, printre care și statul în fața calculatorului pentru perioade lungi de timp, dormitul pe o parte sau ridicarea greutăților.

Această durere poate iradia și în zona gâtului și a spatelui. Pe lângă aplicarea unor comprese fierbinți și cu gheață pentru a reduce inflamațiileîți recomandăm și următoarele exerciții fizice. Exerciții de întindere Exercițiile zilnice sunt esențiale pentru a ameliora durerea de umeri și a-ți îmbunătăți flexibilitatea.

Cele mai frecvente cauze ale durerii de umăr

Odihna pe timp de noapte și în anumite momente ale zilei este indispensabilă, dar trebuie să eviți să stai în aceeași poziție ore în șir. Totodată, îți poți mări rezistența mușchilor și-ți poți corecta postura corporală cu următorul program de exerciții. Reține: Exercițiile trebuie să fie de intensitate moderate. Execută-le doar după după încălzirea zonei pe care vrei s-o antrenezi.

La final, este bine să întinzi umerii pentru a stimula circulația. Prin executarea adecvată a mișcărilor, previi leziunile și durerea. Iată o  rutină pe care merită s-o încerci: 1. Încălzire Înainte de a începe, încălzește mușchii în felul următor: Pune mâna pe spătarul unui scaun.

Fă un pas sau doi înapoi, gimnastica pentru tratarea durerilor de umăr când brațul este întins complet.

articulații faceți clic pe rănit

Ține celălalt braț pe lângă corp. Execută mișcări circulare sau dintr-o parte în cealaltă timp de 2 minute. Repetă cu brațul celălalt.

Remedii naturale pentru durerea de umăr

Întindere ascendentă Pune mâna dreaptă pe umărul stâng. Cu mâna stângă, ia cotul drept și ridică-l cât poți de tare înainte. Menține această poziție timp de câteva secunde, apoi revino la cea inițială.

Căutare Descrierea durerii de umăr Umerii sunt deosebit de predispuși la traumatisme, luxații și întinderi musculare și rigiditate dureroasă. Mai jos, prezentăm cauzele obișnuite ale durerii de umăr și modul de tratare a acesteia.

Execută 5 repetări, apoi schimbă brațele. Citește și: 3.

cum să alinați umflarea articulației piciorului umflarea picioarelor și durere în articulațiile picioarelor

Întindere pe lateral Această întindere începe la fel ca cea anterioară, dar acum trebuie să exerciți presiune în partea laterală.

Astfel, trebuie să iei mâna de pe umăr și să întinzi ușor brațul. Execută câte 5 repetări pe fiecare parte. Întindere în spate Pentru această întindere, trebuie să-ți îndrepți mâna în spate și să atingi tocul ușii sau marginea unui perete. Fă câțiva pași înainte pentru ca brațul să fie întins complet în spate. Apasă timp de 5 secunde, apoi relaxează brațul. Execută 5 repetări, apoi repetă cu brațul celălalt.

  1. 11 exerciții care ameliorează durerea de umeri - Doza de Sănătate
  2. Brățări de durere articulară

Întindere mixtă Pentru această întindere, ai nevoie de o bandă elastică sau de o bucată de material care se întinde. Ține de un capăt al benzii cu mâna dreaptă și pune brațul după ceafă. Cotul trebuie să fie îndoit. Mișcă mâna stângă către talie și apucă celălalt capăt al benzii.

Recuperarea umarului dureros Anatomia umarului Umarul este una dintre cele mai mari si mai complexe articulatii ale corpului. Articulatia umarului se formeaza in locul in care humerusul osul superior al bratului se potriveste in scapula lama umaruluica o minge intr-o cavitate.

După ce ții bine de ambele capete, întinde brațul de sus către tavan și pe cel de jos către podea. Întinde banda în acest fel timp de 30 de secunde, gimnastica pentru tratarea durerilor de umăr, apoi repetă de 5 ori.

B-dul Tomis nr. Există mai multe ligamente care ajuta la susținerea umarului și multe atașamente musculare ajuta la mișcarea acestuia. Umărul este o articulație extrem de mobila care permite oamenilor să atingă și să se deplaseze în mai multe direcții.

Întindere în poziția culcat Întinde-te pe un pat sau pe o saltea și ține picioarele drepte. Apucă încheietura mâinii drepte cu mâna stângă, ridică brațele și întinde-le în spate. După ce treci de zona feței, întinde brațul drept și încearcă să-l ții așa timp de câteva secunde. Repetă exercițiul cu brațul stâng.

ce provoacă artrita articulațiilor de pe picior boală imunitară a țesutului conjunctiv

Întindere în formă de fluture Întinde-te pe o saltea și pune mâinile la ceafă. Coatele trebuie să fie ridicate.

  • Informatii generale despre durerea de umar Durerea de umar poate fi rezultatul ranirii sau imbolnavirii articulatiei umarului.
  • Totul despre Durerile de Umar: De ce apar si cum le tratam | CENTROKINETIC

Deschide brațele pe lateral și încearcă să atingi podeaua cu coatele. Repetă de 5 ori. Exerciții pentru a ameliora durerea de umeri După ce ai executat întinderile, trebuie să-ți întărești umerii.

Ghid practic de exercitii in durerea de umar

Următoarele exerciții sunt ideale pentru persoanele care au tendinită sau probleme la coiful rotatorilor. Flotări verticale Întrucât flotările obișnuite pot fi dificile atunci când te dor umerii, există o opțiune mai ușoară care ajută la întărirea acestora. Stai cu fața la perete, îndeajuns de departe pentru a pune palmele pe el și a ține brațele întinse.

artroza tratamentului articulației șoldului de 1 grad unguent toracic pentru osteochondroză

Mișcă trunchiul înainte și ridică călcâiele.