Durerile de genunchi: simptome, cauze si tratament

Remedii bune pentru durerile de genunchi

Un studiu realizat recent a dovedit ca extractul de curcumina, substanta activa din turmeric, consumat zilnic intr-o cantitate de 1.

remedii bune pentru durerile de genunchi cu sarcoidoza durează articulațiile

Ghimbirul La fel ca si turmericul, si ghimbirul este eficient in ameliorarea durerilor provocate de artroza. Un studiu a scos la iveala faptul ca ghimbirul, folosit in combinatie cu tratamentul medicamentos pentru artrita, reduce durerile articulare. Citeste si Fenotipuri de progresie radiologică în cazul pacienților cu gonartroză precoce Comprimarea genunchilor Banda de comprimare pentru genunchi pune presiune pe zona cu pricina, reducand inflamatia.

cremă pentru dureri la nivelul articulațiilor

Mai mult remedii bune pentru durerile de genunchi atat, o asemenea banda de comprimare va stimula muschii din jurul genunchilor, lucru care stabilizeaza genunchii.

Pe de alta parte, daca genunchii sunt durerosi si umflati, poti folosi comprese reci, cu gheata, pentru a reduce inflmatia si durerile provocate de aceasta. Pentru eficienta maxima, unguent pentru osteoartroza genunchiului comprese pret de 20 de minute, apoi fa pauza de doua ore si repeta operatiunea.

Recomandări pentru durerile de oase

Odihna Durerile de genunchi te impiedica sa te odihnesti, iar lipsa odihnei accentueaza durerile de genunchi: asa apare cercul vicios in gonartroza. Studiile arata ca tulburarile de somn produc schimbari la nivelul creierului, schimbari care ne cresc sensibilitatea la durere. Un pahar de suc de cirese rece, consumat inainte de culcare, va reduce durerea si, totodata, va stimula si productia de melatonina, hormonul responsabil cu inducerea somnului.

albine moarte din dureri articulare tratamentul unguent al inflamației genunchiului

Scaderea in greutate Cu cat ai mai multe kilograme, cu atat presiunea pusa pe genunchii tai este mai mare. Asadar, daca suferi de dureri de genunchi, ideal ar fi sa iti tii greutatea sub control. In cazul in care ai cateva kilograme in plus, nu ar strica sa apelezi la ajutorul unui nutritionist pentru a scapa de ele. Acupunctura Tehnicile traditionale chinezesti de acupunctura te pot ajuta sa scapi de durerile de genunchi.

remedii bune pentru durerile de genunchi tratați genunchii

Studiile facute in domeniu confirma eficacitatea acupuncturii in ceea ce priveste artroza. Tine-ti picioarele in sus Atunci cand suferi de dureri de genunchi, incearca sa te odihnesti stand intins, insa cu picioarele pozitionate mai sus decat corpul.

Pune-ti o perna sub remedii bune pentru durerile de genunchi inainte de culcare si vei resimti o imbunatatire la capitolul durerilor de genunchi.

Prevenirea durerilor de genunchi Despre durerea de genunchi Durerea de genunchi este o problema frecventa, cu care se confrunta multi oameni, care are multiple cauze - incepand de la accidentari ori lovituri sau leziuni, pana la complicatii ale unor afectiuni medicale. Durerea de genunchi poate fi localizata intr-o zona a genunchiului sau poate fi difuza, adica se resimte in tot genunchiul. De cele mai multe ori, durerea de genunchi este acompaniata de restrictii de natura fizica. Un examen clinic amanuntit, efectuat de medicul specialist, va stabili diagnosticul durerii de genunchi. Tratamentul durerii de genunchi depinde de cauza din substratul acestei dureri, iar prognosticul in cazul pacientului cu durere de genunchi este, de obicei, bun, desi persoana poate avea nevoie de o operatie sau de alte interventii.

Sporturile care amelioreaza durerile de genunchi sunt inotul ori yoga. Alege sa practici activitatile fizice care nu iti forteaza genunchii.

În primul rând, persoana ce suferă de dureri la nivelul genunchiului trebuie să înceteze solicitarea articulaţiei genunchiului. Repausul are efect benefic asupra durerilor articulare. Compresele reci sau gheaţa pot fi soluţii imediate foarte utile pentru această afecţiune. Exerciţiile fizice Exerciţiile fizice sunt recomandate pentru că pot încetini progresia osteoartritei, una dintre cele mai des întâlnite cauze ale durerii de genunchi. Activităţile fizice întăresc sistemul osos, tonifică musculatura şi sunt importante pentru sănătatea ţesutului cartilaginos.